Początek – poznajmy się!

4 lipca 2008 at 9:02 pm

Blog ten będzie poświęcony wszelkiego rodzaju sposobom na zachowanie zdrowego, silnego ciała.

Opieram się na swoich doświadczeniach oraz na doświadczeniach innych ludzi. Przeczytałem dziesiątki książek i magazynów w tej tematyce, od wielu lat zdobywam o tych tematach informacje w internecie, miałem również okazję wymienić się doświadczeniami i opiniami z wieloma ludźmi. Nie jestem wszechwiedzący i absolutnie nie twierdzę że to co tu wypisuję jest prawdą – są to jedynie zapiski moich doświadczeń, tego co dla mnie działa, a co nie.

Kilka słów o mnie. Na imię mam Hubert. Oryginalnie przez naturę nie zostałem obdarzony najbardziej powalającą sylwetką, co wielokrotnie przeszkadzało w dzieciństwie, kiedy nie mogłem nic z tym poradzić. Kiedy dorosłem,  odkryłem że swoje ciało (i życie) można świadomie kształtować. W moim przypadku padło na sport, zdrowe odżywianie i szeroko pojęte zdrowe życie. Pomijając tak „normalne” i rozpowszechnione aktywności jak piłka nożna, koszykówka, siatkówka, bieganie, jazda na rowerze, narty czy pływanie (z których każdą swego czasu intensywnie uprawiałem), trenowałem też karate, ju jitsu oraz liznąłem yogę i rozciąganie. Od 5 lat intensywnie trenuję na siłowni, lecz nie mam typowej napompowanej sylwetki ABSa (Absolutny Brak Szyi).  Nie piję (kiedyś piłem), nie palę (nigdy nie paliłem), jestem wegetarianinem (od 3 lat).

Wskutek długiego i zróżnicowanego treningu moje ciało nabrało zupełnie innego wyglądu, oraz siły, szybkości i wytrzymałości. Zależy mi aby świetnie wyglądać, mieć muskularną, wyrzeźbioną proporcjonalną sylwetkę, ale jeszcze bardziej na tym aby się fenomenalnie czuć, oraz być w stanie wykorzystać osiągniętą siłę np. do samoobrony. Chcę się czuć młodo i wyglądać młodo, jak najbardziej opóźnić starość i choroby. Wydaje mi się że ten cel jest wart „poświęceń” :-) O swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach związanych z powyższymi elementami, co mi pomogło a co nie, i jak to może się przydać wam – będę po rozpisywał w kolejnych wpisach.

W swoim życiu otrzymałem pomoc od wielu ludzi, za co jestem im niezmiernie wdzięczny – bardzo chętnie spłacę „dług” pomagając np. Tobie. Jeśli masz pytania, nie wahaj się ich zadać bezpośrednio albo w komentarzach. Czekam też na twoje komentarze i opinie dotyczące tego co napisałem, potwierdzenie poprawności ale przede wszystkim wytknięcie błędów i nieścisłości.

Oczywiście wszystkie wyrażone w tym blogu opinie należą tylko i wyłącznie do autora oraz nie mogą w żadnym wypadku być uznawane za wiążące i ważne medyczne oświadczenia. Stosować tylko na własne ryzyko!

Entry filed under: info. Tags: .

Po co to wszystko?



